آشنایی اولیه با حوزه منابع انسانی درERP مایکروسافت داینامیکس – بخش 3
پیرو مقاله های قبلی که در مورد آشنایی اولیه با حوزه منابع انسانی درERP مایکروسافت داینامیکس – بخش 3 میپردازیم و در مقالات مرتبط بعدی به سایر موارد حوزه منابع انسانی درERP مایکروسافت داینامیکس با جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.
ایجاد شغل:
قبل از اینکه بتوانید یک شغل ایجاد کنید، باید اطلاعات مرجعی را که برای مشاغل استفاده میشود تنظیم کنید. تنیظم تاریخ در جزئیات شغل لازم الذکر است.
عناوین شغلی: قبل از ایجاد مشاغل، باید عناوین آن را تنظیم کنید.
حوزه های مسئولیت: حوزه های مسئولیت عبارتند از نقش های کاری، فرآیندها و اقداماتی که یک کارمند انجام می دهد.
وظایف شغلی: وظایف شغلی وظایف اساسی هستند که یک کارمند موظف است آن را انجام دهد.
.To enter a new job task, click Human resources > Setup > Organization > Job tasks
یادداشت: در حوزه های مسئولیت یا وظایف شغلی، می توانید به صورت اختیاری یادداشت بگذارید.
فرم قالب های شغلی: برای ایجاد الگوهای شغلی میتوانید از فرم Job templates استفاده کنید. می توانید اطلاعاتی در مورد الزامات شایستگی، وظایف کاری، عمومی وارد کنید.
صفحه فهرست موقعیت ها: از صفحه لیست موقعیت ها برای وارد کردن و حفظ موقعیت ها استفاده میکنند.
.Click Human resources > Common > Organization > Positions > Positions
از دکمه های موجود در Action Pane برای کار با موقعیت انتخاب شده استفاده کنید:
• برای استخدام یک کارمند جدید برای موقعیتی که تکمیل نشده، روی استخدام در گروه پرسنل،ّ Action Pane را کلیک کنید.
• برای انتقال یک کارمند به یک موقعیت جدید، باید گروه اقدامات پرسنل را از Action Pane انتخاب کنید.